Khamis, 4 Julai 2013

astro NJOI pakej free untuk selamanya




wadduhhh...cute je assalam tu kn...haha...al-maklumlah 
minggu dpan kan puasa...hehe...

free punya pasal gua nak tulis cataatn ini untuk kalian...
ne bukan copy semata ye...ne realll pengalaman aku...


''''bila aku lihat iklan kat tv pasal astro njoi berulang ulang...membuak buak
petama kali tu malas gak nak layan sebab pada sangkaan aku''cakap jak free padahal bayar''
tetapi sangkaan aku meleset malah jauh menyimpang....

aku sebagai seorang pelanggan astro tetap sejak beberapa tahun lalu...alaa
klu tiada astro nehh kira menggagau tahap gaban la...huuuastro aku 
ne tk lh semewah mana alaa pakej termurah je dalam pakej astro serendah 40 ringgit kot...

huuuu...disebabkan aku anak ke 2 dan terpaksalah aku membayar pakej astro ne
bulan bulan...wuiiiyooo kamu kata 40 ringgit murahhh...cehhh...klu beli beras boleh dapat
2 paket cuma kena tambah 10 ringgit untuk 50 ringgit...'''boleh makan 1 bulan tue bebbb..

huhhh ...disebabkan ketiadaan abang aku yang dan telah berkeluarga maka
 terpaksalah aku untuk memikul tanggungjawab membayar astro ne tiap tiap bulan..

disebabkan terdengar iklan  ''astro njoi'' pekaej free untuk selamanya...
maka tanggal 3 julai 2013 aku merujuk ke pejabat astro untuk maklumat lanjut...

itu ini itu ini...aku pn bilang okeyyy....
selepas mendengar penjelasan dari kerani asrto


kena jelaskan dulu semua hutang berbayar baru berpindah ke pakej njoi


disebabkan aku mempunyai astro berbayar sebelum ne...aku hanya perlu menukar 
pakej ke ''pakej njoi''
untuk penukaran pakej ini wang penukaran pakej hendaklah disediakan 
sebanyak RM99.00 sahaja...TETAPI...bukan iainya terus aktif ke pelan pakej njoi ne...

iainya mengambil masa sehingga pembayaran terakhir dibuat....
maksudnya astro berbayar aku neh sah sehingga 24/07/2013 selepas itu 
astro akan mematikan siaran dalam tempoh 10 hari...
sebelum dihidupkan semula untuk pakej percuma....


kata akak itu pakej njoi ini mempunyai 19 siaran percuma
klu gitu tv1 sampi tv9 lha ne kn...dan siaran radio adalh percuma juga...

tetapi aku melihat iklan astro ada 22 free tapi mana 3 menghilang...hmmm
mungkin dikurangkan sebab itu entri tahun lalu...

buat masa skrag pakej njoi aku belum lagi aktif sehingga 24/7/2013
tapi siaran pn makin berkurang...
siaran 701,iaitu nmbr kegemaran ku mcm tk dpt lha bila bertukar ke 
pakej njoi ne...

hmmm takpa..janji free foreeeevvvvvvvvvvvverrrrrrrrrr...

6 ulasan:

  1. wah tq info menarik juga ni

    BalasPadam
  2. yela geng asal freee gue sukee...hehe.....jdi daftar la...tpi klu tukar plan cume RM 99.00 je...hehe... NJOYYYY......

    BalasPadam
  3. Thanks for info Hazz..macam nak try aje..nway salam 13 ramadhan ya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. thankzzz .....apa apa pn justtttttttt NJOYYYYYYY.....hehe....slmt berpuasa jgkkkkkkkk..........

      Padam
  4. WAAAAAAA.......aku da dpt pakej njoi ne...tpi mmg siaran kegemaran aku tk dapat ...............611, 701, 801, malah astro ria 104 pun tkda....haduiiiii.....tpi sbb free aku redha jeeeeee.....huuuuuu

    BalasPadam

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''