Isnin, 17 September 2012

agOp batU tuLug


heLo helo..
test test...
Ok

keranda bUliyan ???
di atas bukit ???
curam ???

ooooooo....baru tauuuu....

hahaha

---> merupakan salh satu tapk bersejarah berusia ratusan tahun yg terdapat 
bberapa km dri pekan kinabatangan..

iainya terletak di atas gua batu kapur..

jom terjahh

sblm itu kene la bli tiket dlu..///kat kaunterrr

RM2
isi nama plawat
itu ini
itu ini
bla bla bla

oOOookk~



klo mau tOppp kene tapok mukak skit cm
''breaking magician code''



kaunter pertanyaan..nextt


a fren..dlam perjalanan hendak ke puncakkk
tinggiii anak tangga nyaa...
ter nga ngak jugak aku naikk



agop litanga
-gua batu kapur terbesar sekitar agop n menempatkan keranda2 lama

-pintu masuk yg sempit
-klo rsa2 gumuk @ buncit tu ....takyahhh la masokkk...



ada nampak disana...
baju biru tu my frenn...
basarrr joooo gua nya...
serammm gak klo malam...tapi kmi dtg ari tu tengahari...



agOp saWat
-menempatkn keranda lama yg tertinggi...(dkat2 puncak jugak)

-penat naik tangga ooo...
-perjalanan ke atas mmg mnarik...tk cya ...cuba sendiri



keranda lama yg berbentuk kerbau(agop sawat)
#klo nk jdik badang--tnduk karbau to ambil masak rendam talan makan...kah kah kah#



selepas bberapa puluh menit mendaki sampi jgk kat puncak



kecikkkk jak pintu masokk batu tulug tu...



berahat smbil mnikmati pemandangan kinabatangan.



oppppppp...nanti.........

-my first step at batu tulug...kasut baru 2oo hinggit kurang lebih
jenama puma sangat ringan made  in german kayakah aku hahaha-


....nikmatilah hidup ini dn hayatilah keindahan alam....

...assalamualaikum...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''