Ahad, 23 Disember 2012

aku budak tawau


salm hormat..
wahhhh...dekat-dekat 1 tahun uda ya aku dh mula berblog dah menCaptured
picture2 tempat menarik yang aku jelajahi ... nak buat kompilasi lha neyyy...
hekhekhekk...

ada 14 tempat menarik sepanjang penjelajahan yang
telah  aku lawati iaitu sekitar kudat...sandakan...lahad datu...
sempoarna dan bahagian tawau...


satu kejayaan yang besar bagi aku dalam tempoh setahun....
hebatlah...hehehe...

diantara tempat menarik yang aku jelajahi mahupun secara
sengaja ataupun tidak sengaja ialah....


1)  balung river--tawau (24 january 2012)....start berblog with this snap2...hehe
(...........) hilang memory...hakhakkk jatok dalam sungaiiii...



2)  Air terjun madai di hutan simpan butarong---kunak.


aku at madai waterfallzz



3)  Tanjung simpang mengayau---kudat.




rumah panjang yang ada di kudat.



4)  Bukit tengkorak---sempoarna.



nyaman jugak bhaaa...hehe


and thizzz..



5)  Menara kayangan ---lahad datu.



6)  Pantai Tinagat---tawau.....hehe ngajakk mau wt walll



7)  Batu tulug---pekan kinabatangan.



8)  Sandakan memorial park---sandkan.9)



jum balekkk



9)  Sepilok rehabilitation centre---sandakan.



byk mat saleh kat sini



10)  Taman buaya sandakan---sandakan.



julekk..hehe...



11)   Menjejak mata air panas (taman bukit tawau)---tawau



hehe...curroptt



12)  Air terjun bukit gelas ( taman bukit tawau )---tawau
lihat btol2...hehe



lumpattt.....



13)  Hutan simpan bukit gemok---tawau.



gambar dlokkk



wawwwww...tpi pnat gak tuk smpi sini...hehe..
berbaloiiiii baloiiiiiiiii



14) jalan jalan di taman bukit tawau. 



tgok po drong neyyyy



tiraiii hujung tahun,,,hehe


thun dpan pa plak  yg berlaku arrrhhh...hmmmmm...harap2 dpt ke gunung kinabalu....hehee...
peaceeeee...^^,)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''