Ahad, 7 September 2014

mandi manda di AIR TERJUN KOTA TINGGI



hmmm...lama ndak update...hmmm...
rindu nk update blog hamba....

beberapa minggu yang lalu saya telah melawat ke air terjun kota tinggi...
waaa...best gk ya...lama sua tk mandi sungai neee...
ini kali pertama gk saya memandu bebrapa jm sejak berada di semenanjung ne...

kira jauh gak laa...hmmm..

sebenarnya kecanggihan zaman sekarang memudahkan kami pegi ke tmpt ne
dengan menggunakan google maps...

okeyyy jommm terjahhhh....>>>>


air terjun kota tinggi...ni paling rendah...



anto...aku dan hafizzz...perrrghhhh...tip top...



halim my frenz...teganuuu bebbb...


teganuuu and sabahannn


air terjun tingkat 2 kott














jernih bebbb


aku jugakkkzzz...haha




gambar diambil dari atas ke bawah...

toilettt....sebelum balek showerrr arrr dlokkk...



pelampung juga disediakan utk sewaan...









macam kat sunwayyy kannn...heheee


apa apa pn semoga korang selamat sampai kt sini...aku da sampai korang pulak bileee...hihihih



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''