Jumaat, 24 Ogos 2012

siMpang MeNgayau--// babak ke2



saLam...
ini sambungan dari babak pertama....
kalau ku taip abis ari to memeng ketiduran kamuee...hhaha...

aku bayangkan simpang mengayau gred-A plus 
maybe sama taraf kot ngan sipadan....haha...
mayyybiiii....
tapi mmg cantik lh'' its soww beauutifffuLL'' kata urg putehh...

bagi yg tkda family kat sana ...mmg susah lhh nk menikmati keindahan kudat...
  kalau tawau ada highway...kat kudat ada'' ExplaNade'' 
tpi mmg berbeda sangat2...ok sdhh...




arrr intro jak nii... nk beri cantik sket lh blog aku niii...hahahahahaha(gelak besarrr)


haha...sempat gak begambar kat rumah urg rungus tuhhh...
tkda gelak besarrr....kasi warm dulueee...hehehe...


ok...ok...
sebelum sampai ke  peta simpang mengayau tohhh...anda kenalah me...laluiiii laluan ini...
wuiiiiiiii...jauhhh tohhh...kira-kira 15 menit kalau berjalan...manakala kalu berlari mungkin bawah 5 menit kot...kah kah kah...//ni sesuai bagi urng yg sukakan joging & suasana nyaman...segerrr segerrr gitukkk...


arrr ni semuahh niii...kazEn-kaZen ku niii.....penat jk dorang malayan aku ne...hahaha



kalau dahh berjumpa ni duwa urang....habizzz.....5 jam tk cukuppp...
dorang paling blakang...kami d dpan sdh...aku senap ni 2 urng...hahaha//
tapi cantik lak pokok kat blakang tuhhh knnn....hmmmm




pokok-pokok kat sini ganjil amattt...netau lahhh...
angin'yyy kuwattt juga...derassss....hahaha



jgn tiru aksi ini....aduiii...kalau di nampk ni bisa masuk penjara ni....kah kah kah....
laju2 aku naik....hahaha



semua dh penat begambar kat peta bola tuhhh...kami turun lak ke sini...
kalau anda nampak peta sabah....yg ada tanduk tuhhh...inilah dyaa...



sempat gak aku merasa mijak tanduk sabah tuhhh...nasib tk balubang salipar akuu...





kali ni aku ngan adik ku turun lak ke pantaiii...kat pantai nee...ade tmpat peranginan cm kat felda sahabat tuhhh tapi tkda lh sempat senap ...malu bykkk urggg ...jadi ku senap yg sunyi-sunyi je lahhhhh....


trademark ku...hehe...ada juga //// pasir kat pantai ne...macam tepungggg...byk jugak coral yg mati kat
tepi pantai niiii....men ambik je...ble wt kenangannn...



hahaha...dorang tktau aku senap curi-curi...hahahaha...memang cantik tempat niii....kalu pijak pasir ni
bisa tenggelam kaki tapi tklh sampai ke lutut...


yg baju biru paling depan tuhhh...kami punya....aaaaa...cm porterr lh gituuu....



anda lihatlah betapa jernihnyaaa air laut ituu...cm mineral water jee...bersihh bb kat sebelah sana tuhhh
lautan lepassss...


banyak cakap pn bukan juga kamu tau...
selamatlah penutupan babak ke2 & terakhirr...
semoga anda berjaya sampai ke SIMPANG MENGAYAU
nikmatilah kehidupan anda...

felda sahabat menanti----




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''