Rabu, 29 Ogos 2012

tabLe /// sUatU ketiKa- 2hari 1 malam



arUn sawaddd...(selamat pagi) jooooo....hahhh hahhh hahhh
terciptalah catatan yg terindah ini untuk kamu...

cerita ini aku & suatu ketika dahulu terciptalah memorieyy indah bersama teman2 ipta dulu...

wuiii...table hahaaa...dh lama tk ke sana..pa mcm keadaannya skg...
rindu pulak nk ke sana... 

view this


depan gate table...jauh jugak masuk dalam untuk kesini...

klo naik beskal takyah la g sini...
'''hahah'''besok baru kamu smpi'''


aku tkda kat sini...'''bkn tkda betapok pren'''hahaha
(depan pintu masuk ke gate table )


melihat peta untuk bercamping..
maklumlah 2day 1night...
klo bercamping bawalah lh peralatn yg perlu sahaja...


----yng nk murah--bawa karpet sperti prenQ ni...klo tilam bisa d bwa...hahah bawaklahh...

---yng nak mahal...tidur je kat chalet tabel tuhhh...RM80 pern night klo tk salahh...




hahaha...aku suatu ketika...time ni menungguh barang2 yg hendak di punggah ke tempat campingg....

misss u  Frennnn
*this for uuuuu LLL*
huhhh...




ni kopi jak ni...
klo tk salah ni kawasan larangan tu kn...yg byk org lemas...
seram jk aku tgok jeram kat sini...tk jauh dari tempat mandi manda tuhhh



inilah air terjun tabelll...copy jgk niii...(aku dh sampaii dahh)
untuk smpi ke tmpt ini kena melalui jalan tikus slama beberapa minit...kira mencabar  jugakk lahh
time aku & fren aku meredah hutan tuhh sempat gak terjumpa beberapa tempat kiut gitu...haha
maksud ku lubuk sungai untuk kami tarjunnn...



ni air panas kat table...hebatt---beli 1 tiket dapat 2 tempat kunjungan
air terjun bukit galas & air panas table...(aku blum smpi ke sini)


2 hari 1 malam

ni time ptg... manggang manggang...sementara waktu malam tiba...
mengayas jak aku sini ...takut kehabisan ayam...dorang smua ni lagak-lagakk nii...




ni fren aku time di ipta dlu....zaiiii budak kL....(bermasaalah ni budak)
ntah apa jadi skg...



time ni kat pondok kolam tuhhh...//waktu malam...berbeza sangat
*haha-raymonddddd kau yg paling kecikkk c2*


camping....bermalam 2 hari 1 malam d table...
 --malam hari-- gelak tawa suka duka menenggeLami perasaan takut.


selamat berkunjung ke table...


.....bErBeDa aMat sANgat.....











1 ulasan:

  1. aku dh smpi dh poring tu...ari 2 blum smpi kn...skg dh smpi...hahaha...lengkap...

    BalasPadam

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''