Selasa, 2 Oktober 2012

ubi pedas kakak kiut






Dik dik ubi pedas... rasa la dulu baru bayar....
kata akak tue yg menjual ubi pedas...
aiiiii barusan aku dengar ada jual  ubi pedas.....kalau kerepek ubi pedas tahu lah aku …
nak tryy
nak tryy
dalam hati ini'' pandai juga akak ney tarik pelanggan

''rasa dulu baru beli'

sebenarnya aku setop kat c2 hendak membeli air jagung yg ada dijual kat sebelah
kdai akak tue... tapi di sapa plak oleh akak yg menjual ubi pedas tue...
tapi memangggg cayalahhh...
sementara akak tue menggoreng-goreng ubi yg tlah ditempah aku....
dan aku curi-curi aku lihat
wajah akak tuee...ehehehe
ku lihat lagi dan aku ehehehe.....

terlintas dalam fikiran ini....cantik juga akak nieyyy...
dalam hati...///dan dalam beberapa menit aku membayar ubi pedas besrta air jagung
yg aku bli sementara senyum-senyum dan jeling-jeling...ada juga...
memang kiuttt lahhh akak tueee....



ubi pedas akak kiut







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''