Sabtu, 5 Januari 2013

teck guan steel (aku teck guan)





assalamuailkum dan salam sejahtera...

kerja......

kerja......

kerja.....

inilah yang ditau jak hari harii....kalau tkda kerja bisa jadi gila juga mak bapa 
nk mintak duit terusan sama mereka..hehe


TECK GUAN STEEL,batu 5,jalan apas,91000,tawau,sabah.
ni alamat tempat aku bekerja dan mencari duit untuk menghabiskan duitku dengan
perjalanan yang entahh pa pa..

bulan 2 febuary 2013 dah masuk 2 tahun da aku kerja kat sini...
cam mau berentii....rindu lak ngan kengkawannn...
hmmmm...nantilahhh kata aku....>>>>>



haaa...korang nak tau inilah mesin aku...mesin cutting di tmpat keja ku...hehe
nama mesin ini ialah C13...bukan aku yang namakan...ti aku cita yaaa...

setiap mesin di teck guan stell mempunyai nama ala ala kiranya cm bayi lahir 
mestilah kn di tag nama kat lengan tu...nti tertukar pulak bayinya...samalah
juga mcm mesin dekat teck guan ne...bagi memudahkan pekerja workshop jika mesin aku rosak....


caranya....
gtau je bahagian bengkel @ workshop...gtau je gini....
:D ....mesin rosak di C13
pastu pekerja bahagian bengkel datanglah ke tempat mesin yang bertanda C13 untuk dibaik pulih...



mesin C13...digerakkan secara automatic oleh operetar...( aku la )
hebattttt....

kelajuan maksimum pernah aku lakukan 55...huhhh
berputarrrr putarrrr macam kipassss drawingggg tuuu....hehe memang laju...
dan korang nak tahu mesin terpantas di teck guan stelll tempat aku kerja ni adalahhhh
C13.




topi keselamatan harus diutamakan di tempat kerja...bagi menepati piawaian kilang
& keselamatan...kelihatan 2 pekerja di sana sedang mengendalikan mesin drawing...


jadi kisah ini terhenti di sini...happpyyy On teckkk guann workerrrr...
salam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''