Isnin, 4 Februari 2013

aku kaCak hati



helowwww sumerr.....

wahhh lama aku tk update blog aku nee....
asal nak update kene top up ....bisa merana juga gini....
keja pon cakung2 juga neiii.....


haiyooyoyoyo......

keluhan to beb.....

blog perjalanan aku pn bkn ada pa nk di tulisss...
 smua keringgggg.....

cakap kosonggggggg

arrrrrrrrr..... sapa baca bisa gila jugakkkkk niii....

seaNdainya aku bisa jadi cam 


 si

saranGhayeOOo neee......huiyooooooo

berduyun duyun awek nak kat akuuu....


dan aku takut jadi cam

gini

dan 



si ibLis neiyyyy....huhhh pareyyyy akuuu


kalo bisa aku nak cam gini....

gni...terangiii hatikuuu

dan


...........


dah ku coba>>>>>>>>>>>>>>>>>




bersihkan hatiku sesuciiii aku di waktu keciL dahulu....


saLamz.....................dah soLattt... ^^,)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''