Khamis, 14 Februari 2013

kOleksi kaset ku



wahhhh...hehehe
arrrrrr
lantakkkk jakkk lhaa update......

update kaset pun jadilahhhh...
huhu

dikatakan mendengar lagu adalah salah satu diantara
cara untuk menghilangkan stressss......

ia juga boleh digunakan jika time time rOmantik kannn...
haha....pasang lagu...lalalala'''''jazzzz....
huhu...

hek hekk

aku malazzz nak cakap banyakkk 
sooooo
 view belOw



ehem...nie antara kaset-kaset aku sepanjang aku berkecimpung dalam bidang
kumpul mengumpull....cehhhhh.....hehehe

antaranya....
-cromox
-aboy 
-safura
-metalasia
-sil khannaz
-mistik
-wings
-search
dan lelainnn lahhh
huhu


ne baru seket ne...ada lagi to...tapi malaz kuNun mengasi tunjuk 



ce''''wwwwahhhhhh.......edit editt kunukkkk...hehehehe
macam di keyyyy keyyyyy............ :)



ne kaset pilgrim sebuah band alternatif...ala ala punk lha gito...
tapi best siottt lagu dierrrrr.....nak dengar beli lahhhh sendiri...huhu



ermmm...ne salah satu kaset kegemaran ku....wingsss bebbbb....huhu...


okkk lahhh...gua nakkk tutupppp tajukk...
saLammmzzzz.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

''''Lue KoMen DuLu Lah''' baru Gua DiaMMM''''